Veel gestelde vragen

Mochten er vragen of opmerkingen zijn over een boeking of heeft u een algemene vraag, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Telefonisch zijn wij bereikbaar op +31 (0) 30 231 64 24. U kunt uw vraag  ook per e-mail sturen naar info@maliehotel.nl. Wij helpen u graag verder.

 

  • Wat zit er in de kamerprijs inbegrepen?

U kunt tijdens het reserveringsproces verschillende supplementen toevoegen aan uw boeking zoals ontbijt en een kamer met balkon.

De kamerprijs op onze site is exclusief 5% toeristenbelasting.
Mochten er twijfels of onduidelijkheden zijn over uw reservering, kunt u altijd contact met ons opnemen per telefoon: 030-2316424 of per mail info@maliehotel.nl.

 

  • Kan er een extra bed geplaatst worden op de kamer?

Ja, dat is mogelijk. Voor een toeslag van € 35,- kan er een extra bed worden geplaatst op een Large Room. Op de andere kamertypes is dit niet mogelijk.

 

  • Ik heb geen creditcard. Kan ik toch reserveren?

Natuurlijk is het mogelijk om te reserveren zonder creditcard. Neem per mail of telefonisch contact op met het Malie Hotel. Telefoonnummer: 030-2316424 of per mail info@maliehotel.nl.

U kunt voor aankomst een voorschot overmaken naar ons bankrekeningnummer of wij vragen u bij aankomst de rekening te voldoen. Dit is echter alleen mogelijk als er voldoende kamers beschikbaar zijn. Informeer bij onze receptioniste naar de mogelijkheden.

 

  • Heeft het Malie Hotel een eigen parkeerplaats? 

Het Malie Hotel beschikt niet over een eigen parkeerplaats. U kunt gemakkelijk parkeren in de Maliestraat of één van de andere aangrenzende straten rondom het hotel. Het betreft een openbare, betaalde parkeerzone tussen 9.00 uur en 23.00 uur. In de automaten op straat kan enkel met pinpas of creditcard betaald worden.

Voor onze gasten hebben we tegen gereduceerd tarief (€ 13,50 per dag) enkele parkeervergunningen beschikbaar. Bij incheck kunt u vragen of we nog een parkeervergunning voor u beschikbaar hebben. De kaarten zijn helaas niet vooraf te reserveren. 

Tevens is het mogelijk om uw elektrische auto op te laden aan de laadpaal op de Maliestraat en op de Maliebaan.

 

  • Kan er in het Malie Hotel gedineerd worden? 

Helaas biedt het Malie Hotel geen diner aan. Uiteraard helpen wij u wel graag met een restaurantreservering in een van de talloze restaurantjes die Utrecht rijk is. 

 

  • Hoe laat is de incheck en uitchecktijd? 

U kunt vanaf 14.00 uur inchecken in het Malie Hotel.
Mocht u eerder in de stad zijn, kom dan vooral naar ons toe. Wij zullen dan kijken of er al een kamer beschikbaar is voor u en sowieso kunnen wij uw bagage aannemen, zodat u vast de stad in kan.

Onze uiterste uitchecktijd is om 12.00 uur. Een late uitcheck is mogelijk op basis van beschikbaarheid voor een toeslag van € 20,00. U kunt dan tot 14.00 uur van uw kamer genieten. Mocht u graag nóg langer op de kamer blijven is dit ook te regelen (o.b.v. beschikbaarheid). Voor € 40,00 extra, kunt u tot 17.00 uur gebruik maken van de kamer.